مزایای استفاده از تجهیزات وال هنگ 2
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی
  • نظافت و شستشوی آسان‌تر: هنگام استفاده از تجهیزات بهداشتی معمولی همیشه باید با مشکل شستشو و نظافت آن‌ها دست و پنجه نرم کنید. این دشواری علاوه بر شستشوی خود تجهیزات، به شستشوی نقاط کوری که این لوازم می‌سازند نیز مربوط می‌شود. زیر پایه‌های نگهدارنده روشویی، پشت پایه‌ها، پشت فلاش تانک و … دیگر در وال هنگ‌ها وجود ندارند و شما می‌توانید با خیال راحت و به آسانی سرویس بهداشتی یا حمام خود را بشویید.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع: یکی از مشکلات سرویس‌های معمولی، ثابت بودن ارتفاع آن‌ها و وابستگی این ارتفاع به پایه‌های پیش ساخته است. استفاده از دیوار برای نصب تجهیزات سرویس بهداشتی این امکان را به شما می‌دهد که ارتفاع توالت وال هنگ، روشویی یا حتی دوش حمام را هر طور که راحت‌ترید تنظیم کنید.
  • مصرف کمتر آب: به طور معمول در سرویس‌های وال هنگ از جدیدترین تکنولوژی‌های مرتبط استفاده می‌شود. به عنوان مثال شیرهای آب مرتبط با سرویس‌های وال هنگ یا فلاش تانک‌ها با استفاده از این تکنولوژی‌های جدید می‌توانند تا ۳۰ درصد مصرف آب شما را کاهش دهند. هر چند این مورد مستقیما به وال هنگ ربطی ندارد و سیستم‌های کم‌مصرف معمولی نیز می‌توانند مصرف آب را کاهش دهند، اما در تجهیزات وال هنگ به طور معمول این موارد رعایت شده و راحت‌تر می‌توانید از این تکنولوژی‌ها بهره ببرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1